ביטוח בנייה

שירותים נוספים

ביטוח בנייה – ראש שקט בנייה מהירה

חברת הביטוח סקוריטס מתמחה בענף הבנייה והתשתיות ומבינה מן היסוד את הצרכים והסיכונים המורכבים של קבלנים ויזמים.

הפוליסה לביטוח בנייה מעניקה לחברת הבנייה את השקט הנפשי הדרוש להצלחת הפרויקט, על ידי פריסת הגנה מפני הנזקים השכיחים הקיימים בכל פרויקט בנייה ותשתיות, לרבות נזק אפשרי לפרויקט המוקם, ביטוח צד שלישי, ביטוח חבות מעבידים ועוד.

אנו בסקוריטס מודעים למורכבות ההגנה הביטוחית הדרושה לקבלנים ובהתאם לכך בונים את הפוליסה האפקטיבית ביותר עבור הפרויקט במחיר תחרותי.

סוגי ביטוח בנייה

קבלן או יזם שמבצע פרויקט בנייה יכול לבקש לבטח מספר דברים הקשורים לפרויקט – למשל הבניין, החומרים, הרכבים וכו'. להלן מידע נוסף על סוגי הכיסויים השונים הקיימים.

1. ביטוח בנייה בסיסי

ביטוח בנייה בסיסי הוא כיסוי ביטוחי המכסה חומרי בנייה, מכשירי עבודה ומבנים בזמן בנייה. בפוליסות הביטוח בדרך כלל יהיו אופציות לכיסוי סוגי הנכסים הבאים:

חומרי בנייה, יסודות, מבנים זמניים כמו פיגומים, ריצוף, גידור, ביטוח רכב מסחרי ומכשור המשמש לבנייה. 

ביטוח זה מספק הגנה לרכושו של היזם/ קבלן מפני נזקים שעלולים לקרות בעת בנייה.

2. ביטוח אחריות כללית (ביטוח חבות מעביד וצד ג')

ביטוח אחריות כללית היא פוליסת ביטוח המספקת הגנה לחברות בנייה ויזמים במקרה של נזק לגוף או לרכוש של עובדים ועוברי אורח במהלך הבנייה. פוליסה זו מכסה את היזם/ קבלן מפני הוצאות משפט, הוצאות רפואיות ופיצויים לעובדים או לבני משפחתם במקרה של תאונה שנגמרת במוות. 

ביטוח אחריות כללית נוצר במטרה לספק שקט נפשי בתהליך הבנייה. חברת הביטוח רשאית לדרוש עמידה בסטנדרטים בטיחותיים שונים על מנת להבטיח צמצום סיכונים למקסימום האפשרי.

למה לבחור סקוריטס?

חברת הביטוח סקוריטס הינה אחת מגופי הביטוח הוותיקים במזרח התיכון. פעילותה העסקית החלה לפני קום המדינה, כמורשה של חתמי לוידס וכנציגה בכירה של חברות ביטוח זרות בישראל כגון סיגנא וקורנהיל.

במהלך השנים התמחתה סקוריטס והתמקצעה בתחום ביטוח רכב כבד, רכבי היסעים וציוד הנדסי. בנוסף, החברה פיתחה התמחות בתחום ביטוח חברות השמירה / ניקיון / כח אדם.

כיום נחשבת סקוריטס כאוטוריטה המקצועית המובילה בתחום תוך שילוב ידע ונסיון אשר נצבר במהלך שנות פעילותה עם הגופים הגדולים במשק.

רמת השירות, הגישה המקצועית והחוסן הפיננסי של תאגיד הענק הבינלאומי לוידס מאפשרים לנו כאן בסקוריטס לספק פתרונות ביטוח מקיפים ותחרותיים בכל הקשור לביטוח העסק.

אנחנו זמינים
צרו איתנו קשר